ΔΙΥΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΩΝΩΠΑ....!!!


Πηρα διαφορα μειλς οσον αφορα την αναρτηση μου σχετικα με τη δολοφονια του ατυχου νεαρου στο κερατσινι.Αλλοι μου ελεγαν υποστηριζεις την χρυση αυγη και αλλη μου ελεγαν υποστηριζεις τους ανταρσια....Τραγελαφικα πραγματα....
Η αποψη μου ειναι ξεκαθαρη....Εγω υποστηριζω μονο τη νομιμοτητα κι εν γενει την πατριδα μου....
Προσπαθησα να γραψω μια ψυχραιμη αποψη και να στηριξω τη γνωμη μου στα γεγονοτα αλλα και στις πληροφοριες που ειχα απο γνωστους και φιλους μιας και καταγομαι απο τη γυρω περιοχη.
Στηριξα,στηριζω και θα στηριζω τη νομιμοτητα και το δικαιο,οσο αυτο ειναι εφικτο.
Εξακολουθω να θεωρω οτι ηταν μια δολοφονια για προσωπικους λογους και οτι προσπαθουν να τη φορτωσουν στη χρυση αυγη ασχετα αν συμφωνω η διαφωνω με τις αποψεις τους.Τ οτι ενας παραφρων δολοφονος ψηφιζε ενα συγκεκριμενο κομμα δεν σημαινει οτι φταιει το κομμα αυτο για οτιδηποτε κανει αυτος που το ψηφιζει.Με την ιδια λογικη οποιο δολοφονο πιανουν πρεπει να τον ρωτανε τι κομμα ψηφιζει και να το χρεωνουμε ως πολιτικο εγκλημα.
Απο την αλλη αν οντως ειναι αναμεμειγμενο και το συγκεκριμενο κομμα(που το θεωρω τραβημενο) στην ανωτερω δολοφονια τοτε να τους ξεσκισουν....
Ειναι απλα τα πραγματα...
Ετυχε να βγω εχθες εξω με τη μηχανη πηγαινοντας για καφε και να περασω απο την πετρου ραλλη στη νικαια αλλα και απο τη γρηγοριου λαμπρακη στον κορυδαλλο....Καταλαβα πως ειναι ενα βομβαρδισμενο τοπιο....καδοι και φωτιες καταμεσις του δρομου,σπασμενες τζαμαριες μαγαζιων,γυναικες και παιδια να τρεχουν να κρυφτουν...Μου ηρθαν αμεσως στο μυαλο εικονες απο το 2009 οπου "οι νεοι εξεφραζαν την καταπιεσμενη οργη τους" οπως ειχε πει καποιο πολιτικο ανδρικελο...
Απο τη μια σκεφτηκα τους γονεις αυτου του αδικοχαμενου που ειναι οι μονοι που πονανε γιαυτο το παιδι και που ολοι οι υπολλοιποι ασχοληθηκαν μαζι τους χυνοντας κροκοδειλια δακρυα γιατι ετυχε να ειναι αριστερος και ο δολοφονος του ψηφιζε χρυση αυγη...ΚΑΙ ....απο την αλλη τους μαγαζατορες που χαροπαλεβουν να κρατησουν τα μαγαζια τους και θα πηγαιναν το πρωι να τα βρουν κατεδαφισμενα αλλα ευτιχισμενοι γιατι δεν τους τα εσπασαν οι φασιστες αλλα αυτοι που κρατανε τη Δημοκρατια μονο για παρτυ τους!!!

sinomosiologos

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις