2 Οκτ 2013 Σοκάρει η Παπούλια: Πέθανα στον ύπνο μου. Είχα πρόβλημα με την καρδιά - Μεταφυσική της εμπειρία

Η Παπούλια εξομολογείται και σοκάρει: «Πέθανα στον ύπνο μου... Είχα πρόβλημα με την καρδιά»
Η Εβελίνα Παπούλια μιλά για μια μεταφυσική της εμπειρία και σοκάρει!
Πενήντα δύο άνθρωποι σ' ένα μπαρ αφηγούνται ιστορίες από τη ζωή τους. Πρόκειται για το πρότζεκτ των Άλκη και Κώστα Γούναρη.
Ένα από τα 52 πρόσωπα που μίλησαν είναι και η ηθοποιός η οποία πρώτη φορά την βλέπουμε να μιλά για μια... μεταφυσική εμπειρία που έζησε. «Δεν το ξέρουν πολλοί, έχει να κάνει με μεταφυσικά θέματα... Πέθανα στον ύπνο μου. Είχα ένα πρόβλημα με την καρδιά μου φύσημα κτλ και κάποια στιγμή διεγνώσθη ότι μπορώ να πάθω κάτι και... τελοσπάντων αυτό ξεπεράστηκε... Κάποια στιγμή σε μεγάλη ηλικία, πέθανα στον ύπνο μου, είδα ένα φως στο πουθενά να με τραβάει και να μου γίνεται η ερώτηση αν θέλω να μείνω ή να φύγω και αποφάσισα να μείνω... από κείνη την ημέρα και έπειτα...» Δείτε την συγκλονιστική εξομολόγηση της Εβελίνας Παπούλια.
πηγη
confession-session
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις