Μ@@@@@@Σ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ.....ΓΙΝΕΣΑΙ....!!!!


Τι ηθελα να ανοιξα τον υπολογιστη και μπηκα στο ιντερνετ πριν κοιμηθω?Εριξα μια ματια της τελευταιας  στιγμης και εκει που κοιταζα διαφορα,επεσε το βλεμα μου σε μια δημοσκοπηση μιας πολυ γνωστης εταιριας δημοσκοπησεων...
Δεν υπαρχει αυτο ειμαι ετοιμος για
υπογλωσσιο....Ενταξει ειναι γνωστο στην πιατσα οτι ο πελατης πρεπει να μενει ευχαριστημενος αλλα............ελεοςςςςςςςςςςςςς..!!!!!!!!!!
Ο Καμινης πρωτος στο δημο Αθηναιων και ο Μπουταρης πρωτος στο δημο Θεσσαλονικης με γυρω στο 23%.....???????
Δυο πραγματα πρεπει να συμβαινουν .....Οι μας περνανε για τοσο Μαλ@@@@ς  και ετοιμαζονται για χοντρη νοθεια η ο Ελληνας την εχει χουφτωσει με μανια και την κοπαναει αλυπητα....!!!!
Σκεφτομαι οτι μετα απο τοσα δεινα που εχουν υποστει οι Ελληνες επαληθευτουν αυτα τα ποσοστα τοτε δεν εχουμε πια καμια μια καμια δικαιολογια....η για να το πω καλυτερα....μας αξιζουν χειροτερα....


Ξερω οτι στην ακρη του μυαλου σου αναρωτιεσαι αν "σπρωχνω" τον στηριζομενο απο τον Συριζα  Σακελλαριδη.....
Αυτο που εχω να πω,ετσι για να λυνω αποριες, ειναι οτι αυτος πιθανον να ειναι χειροτερος απο τους παραπανω με αυτα που ακουσα να λεει...Μα υπαρχει χειροτερος?.....Ισως τελικα αυτος να το καταφερει....
Μα τι ν ψηφισω με ρωτανε πολλοι....
Φιλε μου καταρχην αυτο που  εχω να σου πω ειναι....καταρχην ΝΑ ΠΑΣ να ψηφισεις γιατι τα ποσοστα βγαινουν επι των ψηφισαντων.....
Ολα αυτα τα λαμογια θελουν να αηδιασεις και να μην πας να ψηφισεις ωστε με τον πουλημενο κομματικο στρατο που εχουν να καθορισουν το αποτελεσμα....
Τωρα το τι θα ψηφισεις μη ρωτας εμενα......ρωτα την καρδια σου αυτη ξερει....
Ομολογω οτι δεν εχω πολλες ελπιδες οτι με την επερχομενη ψηφο θ αλλαξει και τιποτα....Θα καλουσα τους Ελληνες απο την επομενη εβδομαδα σ επανασταση αλλα με ενημερωσαν οτι εχει champions league οποτε που να τρεχουν τωρα....

SINOMOSIOLOGOS
sinomosiologos.blogspot.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις