Θα καλύπτατε μια μάνα που βιάζει το μωράκι της; Αν όχι, ελέγξτε ΑΜΕΣΩΣ τον Πρωθυπουργό

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Την περίοδο που εργαζόμουν στις εκπομπές ΖΟΥΓΚΛΑ και ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ, δεχόμασταν στο γραφείο εκατοντάδες καταγγελίες εβδομαδιαίως. Μία δεν θα τη ξεχάσω ποτέ.
Ο καταγγέλλων εμφανίστηκε καλοντυμένος 40άρης. Ζούσε με τη .....
σύζυγό του σε μια μικρή επαρχιακή πόλη της χώρας.

Ο ίδιος ήταν αναγνωρίσιμο πρόσωπο στην τοπική κοινωνία και η γυναίκα του, λόγω επαγγέλματος, ασχολιόταν με παιδιά. Θα γίνει κατανοητό γιατί δεν δίνονται περισσότερα στοιχεία.

Οι δυο τους είχαν ένα δίχρονο αγοράκι. Το τελευταίο διάστημα, ο πατέρας είχε διαπιστώσει περίεργες αντιδράσεις του μωρού του, όταν το έκανε μπάνιο, σε σημείο να του μπουν πονηρές υποψίες. Έβαλε κρυφές κάμερες σ' όλο το σπίτι.

Το βράδυ της ίδιας μέρας έβλεπε τη γυναίκα του να βιάζει το μωράκι τους με τη χρήση αγγουριού και άλλων αντικειμένων. Το μωράκι έκλαιγε σπαρακτικά και εκείνη ηδονιζόταν και συνέχιζε.

Τι να δικαιολογήσεις εδώ; Αν ο πατέρας δει αυτό το βίντεο με τα ίδια του τα μάτια, μπορεί ποτέ να ξεχάσει αυτή την εικόνα;

Ο καθωσπρέπει κύριος έγινε ράκος και κατέρρευσε μπροστά σ' έναν άγνωστο 22χρονο δημοσιογράφο. Και μετά σκούπισε τα μάτια του, ζήτησε συγγνώμη και βρήκε το κουράγιο να συνεχίσει.

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε να κάνει, την επομένη το πρωί, ήταν να πάει το βίντεο στην εισαγγελέα ανηλίκων της περιοχής του.

Ζήτησε διαζύγιο διεκδικώντας την επιμέλεια του παιδιού του και κατήγγειλε την άρρωστη γυναίκα του, που επαναλαμβάνουμε ότι λόγω επαγγέλματος ερχόταν σε επαφή με πολλά παιδάκια καθημερινά. Λίγους μήνες μετά, καθόταν στο γραφείο μου και μου έλεγε τα αποτελέσματα αυτής της διαδικασίας.

Η δικαιοσύνη απεφάνθη πως «το παιδί δεν χωρίζει από τη μητέρα» ενώ εις βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για παραβίαση προσωπικών δεδομένων, επειδή έβαλε κρυφή κάμερα στο σπίτι τους. Αυτά μου είπε και με ρώτησε: Εγώ είμαι ο εγκληματίας;

Περιττή λεπτομέρεια ότι στενό συγγενικό πρόσωπο της κυρίας ήταν δικαστικός.

Η αφήγησή μου είναι απολύτως ειλικρινής. Όλα αυτά μου καταγγέλθηκαν πριν από 13 χρόνια περίπου. Ένας πατέρας έχασε το παιδί του από μια γυναίκα που το βασάνιζε και το βίαζε με αντικείμενα ενώ εκείνος βρέθηκε κατηγορούμενος για κακούργημα. Αλήθεια, αυτός είναι ο εγκληματίας;

Ο Κασιδιάρης καταγράφει με κρυφή κάμερα τον Γενικό Γραμματέα της κυβέρνησης να ομολογεί ένα κακούργημα και να αποκαλύπτει μια ολόκληρη κυβερνητική μεθόδευση για να παραμείνουν στην εξουσία.

Και από όλα αυτά, παράνομη είναι μόνο η καταγραφή; ΚΑΙ ΜΟΝΟ;;;

Σαν τον πατέρα στο προηγούμενο παράδειγμα; Να με συγχωρήσετε αλλά σας διαφεύγει η μάνα που βάζει αγγούρια στο μωράκι της.

Για την ιστορία: Ο πατέρας μου ξεκαθάρισε από το πρώτο μας ραντεβού ότι δεν θα μου αφήσει τις κασέτες ούτε ποτέ θα μιλούσε για το περιεχόμενό τους. Γιατί σε καμία περίπτωση δεν θα εξέθετε δημόσια το παιδί του. Τις έφερε μόνο για να με πείσει για την αλήθεια των λεγομένων του. Και να εξασφαλίσει από εμένα ότι αν στο μέλλον μας χρειαστεί, η εκπομπή θα τον στηρίξει στον αγώνα του απέναντι στο παραδικαστικό κύκλωμα που θα αντιμετώπιζε, δημοσιεύοντας ονόματα δικαστών! Αυτή ήταν η ελπίδα του. «Μόνο τη δημοσιότητα φοβούνται» μου έλεγε.

ΜΑΝΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ
 
πηγη 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις