O εξορκιστής από το Πέραμα!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Λίγα λεπτά μακριά από το κέντρο της Αθήνας, στο Πέραμα, ένας ιερέας, ο παπα-Γιάννης, όπως τον αποκαλούν με αγάπη οι πιστοί, απομακρύνει τη γλωσσοφαγιά, τις κακές δυνάμεις που κυριεύουν τον άνθρωπο, δίνει την ευχή του και κάνει εξορκισμούς.

Κάθε εβδομάδα πλήθος πιστών συρρέουν στον ιερό ναό Αγίου Γεωργίου προκειμένου να απαλλαγούν από τις δυνάμεις του σκότους, ελπίζοντας πάντα σε ένα θαύμα.

Τα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» βρέθηκαν εκεί και αποκαλύπτουν τα όσα κατέγραψαν.

Η πληροφορία για το έργο του παπα-Γιάννη έφθασε στα αυτιά μας από μια κοπέλα με την οποία έτυχε να βρεθούμε σε κοινή παρέα:

«Εχω πάει πέντε φορές στον παπα-Γιάννη. Τον τελευταίο καιρό μου συνέβαινε η μία ατυχία μετά την άλλη. Οντως, μου είπε ότι βλέπει πολύ βάρος πάνω μου», μας είπε και οι κουβέντες της εξήψαν την περιέργειά μας. Είναι δυνατόν; Ενας ιερέας να βλέπει, έτσι απλά, αν κάποιος κυριεύεται από το κακό; Τηλεφωνήσαμε στον ιερό ναό όπου λειτουργεί. «Ο παπα-Γιάννης διαβάζει την ευχή κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Αυτό τον καιρό μόνο μέχρι τις 6. Είναι, βλέπετε, Πάσχα» εξήγησε η νεωκόρος.

Οντως, οι πληροφορίες ήταν σωστές. Το απόγευμα της Τετάρτης επισκεφτήκαμε τον ναό, αφού είχαμε συνεννοηθεί να πούμε πως θέλαμε να μας δει ο παπα-Γιάννης για να μας διαβάσει την ευχή. Βέβαια, ούτε που φανταζόμασταν κατά τη διαδρομή μας προς τα εκεί τι θα συναντούσαμε.

ΜΕΡΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.
 Το ρολόι έδειχνε 2 το μεσημέρι. Αρχίσαμε να ανεβαίνουμε τα σκαλιά της εκκλησίας με ιδιαίτερη δυσπιστία. Ωστόσο, μόλις ανοίξαμε τη μεγάλη, ξύλινη πόρτα του ναού μάς περίμενε μια έκπληξη.

Μπροστά στο ιερό βρισκόταν ο παπα-Γιάννης και μπρος στα πόδια του χτυπιόταν ουρλιάζοντας μια ξανθιά γυναίκα, η οποία του τραβούσε τα ράσα και την κρατούσαν δύο σχετικά γεροδεμένοι άντρες. Σαστίσαμε. «Κλείστε την πόρτα γρήγορα», είπε επιτακτικά η νεωκόρος και τότε συνειδητοποιήσαμε πως βρισκόμασταν μπροστά σε εξορκισμό!

«Φύγε, σατανά» έλεγε με ηρεμία ο ιερέας, αγγίζοντας τη γυναίκα με έναν ξύλινο σταυρό και εκείνη φώναζε με αλλοιωμένη φωνή: «Ασε με, ρε. Παράτα με σου λέω». Το σώμα της σπαρταρούσε σαν το ψάρι και οι δύο άντρες που την κρατούσαν έδειχναν και αυτοί σαστισμένοι.

Όσοι βρίσκονταν στο εσωτερικό του ναού έμειναν να κοιτάζουν σιωπηλοί και αποσβολωμένοι, ενώ κάθε φορά που η γυναίκα εξαπέλυε με αντρική φωνή βρισιές προς τον ιερέα σταυροκοπιούνταν. Το θέαμα ήταν σοκαριστικό. Αυτό κράτησε περίπου είκοσι λεπτά, ωστόσο ήταν σαν να είχε παγώσει ο χρόνος. Στο τέλος, ο παπα-Γιάννης ζήτησε από τη γυναίκα να σηκωθεί και εκείνη ήρεμη πια τον άκουσε και πήγε στη σειρά της για να πάρει αγιασμό. Οι δύο άντρες που τη συνόδευαν την άφησαν και ευχαριστούσαν τον ιερέα.

«Ο παπα-Γιάννης κάνει συχνά εξορκισμούς» είπε μια κοπέλα που στεκόταν δίπλα μας. «Εγώ έρχομαι εδώ και έξι χρόνια στον ναό. Εχω βοηθηθεί. Ολα μου πήγαιναν στραβά για αυτό ήρθα. Οταν με έβαλε κάτω από το πετραχήλι του για να με διαβάσει μου είπε πως έβλεπε μεγάλο βάρος πάνω μου, αλλά δεν μου είπε κάτι περισσότερο. Απλά, μου ζήτησε να τον επισκεφτώ ξανά. Τον τελευταίο καιρό είμαι καλύτερα, αλλά σήμερα μου είπε πάλι πως κάτι βλέπει. Τι να πω;», κατέληξε και έφυγε από την εκκλησία απογοητευμένη.

Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. 
Οσο περνούσε η ώρα, ο κόσμος όλο και πλήθαινε. Ανάμεσά τους ξεχωρίσαμε και έναν φίλο μας από τα παλιά, τραγουδιστή. Μας εξομολογήθηκε πως από την ημέρα που τον διάβασε ο παπα-Γιάννης έχει λύσει πολλά προβλήματά του:

«Φαντάσου, δεν του είχα πει τι δουλειά κάνω και όταν έσκυψα για να με διαβάσει μου είπε: “Πω-πω! Τι δουλειά κάνεις, βρε παιδί μου, και σε συζητάνε τόσο πολύ;”. Τελικά μου διάβασε την ευχή και μου ζήτησε να ξαναπάω. Τον επισκέφτηκα νομίζω τρεις φορές. Αυτό ήταν. Το κακό με άφησε. Τώρα έρχομαι, έτσι, για να με διαβάζει πού και πού».

Οι πιστοί περιμένουν υπομονετικά για ώρες ολόκληρες. Οταν φτάνουν μπροστά στην ωραία πύλη γονατίζουν μπροστά στον ιερέα και του λένε το πρόβλημά τους. Εκείνος, αφού τους ακούσει, τους βάζει κάτω από το πετραχήλι του, τους διαβάζει την ευχή, τους χτυπάει τρεις φορές στην πλάτη και τους λέει τι πρέπει να κάνουν. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή, τον περιμένουν για να τους δώσει αγιασμό, τον οποίο πίνουν ή ραίνουν με αυτόν το σπίτι και τα ρούχα τους.

«Ποτέ δεν έχει ζητήσει χρήματα»
Ολοι όσοι πηγαίνουν στον Ιερό Ναό Αγίου Γεώργιου Περάματος μιλούν με τα καλύτερα λόγια για τον παπα-Γιάννη. Μάλιστα, αναφέρουν πως ποτέ δεν τους έχει ζητήσει χρήματα, αντιθέτως είναι γνωστός στην περιοχή για το κοινωνικό του έργο, αφού έχει οργανώσει καθημερινό συσσίτιο για τους άπορους.

«Οσο καιρό έρχομαι, δεν μου έχει ζητήσει τίποτα. Οποιος του δίνει χρήματα τα βάζει στο ταμείο υπέρ των φτωχών», μας είπε μια νεαρή που καθόταν στα σκαλιά, την ώρα που ο ιερέας έκανε ένα μικρό διάλειμμα για φαγητό.

«Ξέρω από έναν άλλο που έρχεται πως μία φορά του είχε υποδείξει πού υπήρχαν μάγια στο σπίτι του και τον έστειλε να τα βρει. Είναι σαν να βλέπει όραμα»,μας εξήγησε συγκινημένη. Το παράξενο είναι πως η πλειονότητα των πιστών που τον επισκέπτονται είναι νέοι άνθρωποι, κυρίως κοπέλες. Μία, μάλιστα, του έδειχνε και τη φωτογραφία του αγαπημένου της.

Οταν μετά από ώρες ήρθε και η σειρά μας να μπούμε κάτω από το πετραχήλι του, μας είπε πως ήμασταν ματιασμένες και είχαμε πολλή κακή ενέργεια. Μας συνέστησε να ξαναπάμε για την ευχή, χωρίς όμως να μας ζητήσει κάτι. Μάλιστα, μας είπε να ρίξουμε και λίγο αγιασμό στα σεντόνια μας για καλύτερη τύχη στην προσωπική μας ζωή. Αλήθεια ή ψέματα, ο καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα. Πάντως, αυτοί που επισκέπτονται τον ιερό ναό ακόμη και από την επαρχία ή το εξωτερικό εναποθέτουν τις ελπίδες τους στο πετραχήλι του ιερέα.
Parapolitika.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις