ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ!!!ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ!!!


http://blog.rgub.ru/files/2012/09/Nuclear_Blast_by_RainerKalwitz.jpg 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ
ΤΗΝ... ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ
ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ!!!
- Τι άλλο μας περιμένει στον Γ΄ παγκόσμιο (θερμοπυρηνικό) πόλεμο;
- Η προβλεπτικότητα της ορθόδοξης μελλοντολογίας!
- Το φρέαρ της αβύσσου και οι βλαβερές ακρίδες...
Δρ. Ησαΐας Κωνσταντινίδης

             Πάρα πολλά είναι τα όσα μπορούν να ειπωθούν γύρω από το τελευταίο ιερό (και «επτασφράγιστο») βιβλίο της Αγίας Γραφής, την Αποκάλυψη του Ιωάννη. Κατά καιρούς άλλωστε έχουν δοθεί πλήθος ερμηνειών, από τις πλέον διαφορετικές οπτικές γωνίες και τάσεις, έτσι που να μπορεί κάποιος να πει ότι τα πράγματα μάλλον συσκοτίστηκαν περισσότερο για τον πιστό, παρά αποσαφηνίστηκαν... Και, έως έναν βαθμό, είναι πολύ λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο για μια σειρά από λόγους. Πρώτα απ’ όλα, το ιερό βιβλίο της Αποκάλυψης του Ιωάννη βρίθει συμβολισμών και αινιγματικών εικόνων, στοιχεία δηλ. δυσερμήνευτα, που δεν μπορούν να εξηγηθούν έτσι απλά. Ύστερα, για να μελετήσει κάποιος σε βάθος το έτσι κι αλλιώς «αλλόκοτο» για τον συνηθισμένο νου κείμενο θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει εντρυφήσει σε βάθος στην εβραϊκή παράδοση και μυστικισμό (εφόσον είναι φανερή η τεράστια επιρροή του Δανιήλ πάνω στον συγγραφέα της Αποκάλυψης).
 Και, τέλος, οπωσδήποτε η Αποκάλυψη θα πρέπει να βλέπεται σε συνδυασμό με την εξέλιξη της ανθρώπινης ιστορίας, αλλά και των εκάστοτε πλανητικών καταστάσεων, με όσες λεπτομέρειες όλα αυτά εμπεριέχουν, προκειμένου να ακουλουθείται αυστηρά μια σωστή ερμηνευτική της διαδικασία. 
          Συνεπώς, γίνεται από όλα αυτά σαφές ότι η ερμηνεία της Αποκάλυψης του Ιωάννη είναι κάτι το τρομερά δύσκολο! Αποτελεί συνεπώς σφάλμα να βγαίνει ο καθένας και να προσπαθεί να την «εξηγήσει», χωρίς να εκπληρώνει όλες τις ως άνω αναφερόμενες απαραίτητες προϋποθέσεις. Όσον αφορά εμάς, και προς άρση κάθε παρεξήγησης, δημόσια διευκρινίζουμε ότι ΔΕΝ κάνουμε σε καμία περίπτωση, αλλά ΟΥΤΕ και προτιθέμεθα να προβούμε σε κάποιου είδους ερμηνεία του ιερού αυτού βιβλίου της Καινής Διαθήκης! Και αυτός είναι ο κύριος λόγος, για τον οποίο ουδέποτε στις αναφορές μας πάνω στο τεράστιο αυτό θέμα δεν υπεισήλθαμε σε καθαρά θεολογικές παραμέτρους του. Σε τέτοια ζητήματα πρέπει, σε επιστημονικό επίπεδο, να αποφαίνονται ΜΟΝΟ οι θεολόγοι και κανένας άλλος!...
 Εκείνο που εμείς κάναμε σε άρθρα μας, που σχετίζονται με την Αποκάλυψη του Ιωάννη, δεν είναι παρά η παράθεση κάποιων άγνωστων ή ξεχασμένων γνώσεων γύρω από το ζήτημα, καθώς και ο παραλληλισμός μερικών εδαφίων της σε καθαρά ιστορικά γεγονότα... 
          Πάνω στο τόσο «καυτό» αυτό θέμα ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η απεικόνιση των διάφορων καταστάσεων που περιγράφονται στην Αποκάλυψη από την ίδια την τέχνη. Κυρίως από την αγιογραφική παράδοση της Ορθοδοξίας, η οποία είναι πάρα πολύ πλούσια σε συμβολισμούς και σε παραστατικότητα και στο πλαίσιο μίας και μόνο εικόνας εμπεριέχει πολλές και πολυεπίπεδες γνώσεις! Δικαιώνοντας έτσι το αρχαίο κινεζικό ρητό «Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις»... Δεν είναι λίγοι λοιπόν οι συγγραφείς ανά τον κόσμο που πραγματοποίησαν ειδικές έρευνες πάνω στην εσχατολογική σημασία αρκετών παρομοίων αναπαραστάσεων και συνέγραψαν σχετικές μελέτες. Πολύ χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Ιταλού καθηγητή και διανοούμενου Ουμπέρτο Έκο, με το βιβλίο του «Η Αποκάλυψη του Ιωάννη» (που εκδόθηκε και στα ελληνικά), αλλά και του Βούλγαρου ερευνητή Μιχαήλ Ένεφ, ο οποίος εξέδωσε ένα έργο ζωής, με τις σχετικές αγιογραφίες μονών από το Άγιο Όρος και της βουλγαρικής μονής του όρους Ρίλα, υπό τον τίτλο «Η Αποκάλυψη».
          Όταν λοιπόν εμείς επισκεφτήκαμε για πρώτη φορά το Ιερό Βουνό, τον Αύγουστο του 1994 (σχετική μνεία κάνουμε στις σημειώσεις μας στο έργο του Γέροντα Παϊσίου «Σημεία των καιρών», που κυκλοφόρησε μαζί με την «Ε.Ω.» της Κυριακής 19 Φεβρουαρίου 2012), και επισκεφτήκαμε τη μονή του Αγίου Διονυσίου, γίναμε μάρτυρες των εξαιρετικών εικονογραφήσεων που βρίσκονται στην αυλή της μονής αυτής. Αυτές οι εκπληκτικές και καλαίσθητες αναπαραστάσεις έγιναν στα τέλη του 16ου αιώνα και συγκλονίζουν τον επισκέπτη με το περιεχόμενό τους και με το πόσο κάποιος «βιώνει» τις αποκαλυπτικές σκηνές μέσα από τις εν λόγω τοιχογραφίες!... 
 
            Ειδικά μία σκηνή που κατέγραψε ο αγιογράφος και είναι πολύ χαρακτηριστική και δραματικά επίκαιρη, όπως θα δούμε, αφορά το περιβόητο πέμπτο σάλπισμα του αγγέλου και την απαρχή των «τριών ουαί». Λέει το σχετικό κομμάτι της Αποκάλυψης του Ιωάννη (Θ΄, 1-3): «Και ο πέμπτος άγγελος σάλπισε. Και είδα αστέρα  να έχει πέσει από τον ουρανό στη γη. Και του δόθηκε το κλειδί του φρέατος της αβύσσου. Και άνοιξε το φρέαρ της αβύσσου και ανέβηκε καπνός από το φρέαρ σαν καπνός από καμίνι που καίει με μεγάλη φωτιά. Και σκοτείνιασε ο ήλιος και ο αέρας από τον καπνό του φρέατος. Και από τον καπνό βγήκαν ακρίδες στη γη, και τους δόθηκε εξουσία σαν αυτήν που έχουν οι σκορπιοί της γης»...
          Παρατηρώντας όμως την απεικόνιση της μονής Αγίου Διονυσίου του Αγίου Όρους... βλέπει κανείς την αναπαράσταση μεγάλης πυρηνικής καταστροφής, αφού είναι εμφανές ότι αυτός ο «αλλόκοτος» καπνός που βγαίνει απ’ το πηγάδι (το «φρέαρ») της αβύσσου μοιάζει πολύ με τον καπνό που προκαλεί η ατομική βόμβα! Έκπληκτος διερωτάται βέβαια ο επισκέπτης της μονής αυτής πόση διορατικότητα, πόση θεία φώτιση, είχε άραγε ο εικονογράφος του μακρινού πλέον 16ου αιώνα;... Και είναι αυτό σαφέστατο δείγμα και περίτρανη απόδειξη της προβλεπτικότητας της ορθόδοξης μελλοντολογίας, της δυνατότητας δηλ. που έχουν μερικά φωτισμένα μυαλά να προβλέψουν τα μέλλοντα να συμβούν, έστω και σε ένα βαθύτερο υποσυνείδητο επίπεδο! 
 
          Τι όμως μπορεί να φανερώνει αυτή η δεδομένη αναπαράσταση; Είναι άραγε μια απλή απεικόνιση της ατομικής βόμβας ή και κάτι άλλο πιο πολύπλοκο; Ως γνωστόν, μια καλλιτεχνική έκφραση – πόσο μάλλον μία θεόπνευστη... – κρύβει πάντοτε παράλληλα νοήματα και προεκτάσεις. Και πάντως δεν είναι σίγουρα μονοδιάστατη και δεν σημαίνει μόνο «αυτό», το συγκεκριμένο πράγμα. Αν δούμε λοιπόν σε μεγαλύτερο νοητικό βάθος την παραπάνω τοιχογραφία, μπορούμε να δούμε σαφέστατα αυτό που προβλέπει ΚΑΙ η περίφημη απόκρυφη γεωπολιτική: δηλ. το ξέσπασμα (σύντομα;) του Γ΄ παγκοσμίου, ή αλλιώς θερμοπυρηνικού, πολέμου, ανάμεσα σε Δύση και Ανατολή, στον οποίο θα γίνει ευρεία χρήση χημικών, ατομικών, αλλά και ψυχοτρονικών όπλων! Αλλά και οι «ακρίδες» που απεικονίζονται πάρα πολύ παραστατικά στην ως άνω τοιχογραφία δεν είναι παρά τα υποχθόνια και βλαβερά αρνητικά πνεύματα (που δρούσαν έως τον πρώιμο μεσαίωνα), τα γνωστά και ως «κακά ξωτικά», των οποίων η υλική υπόσταση είναι αραιότερη των συνηθισμένων σωμάτων που βρίσκονται στην επιφάνεια της Γης... Αυτά τα όντα (με αρχηγό τον Αββαδών-Απολλύων, όπως αναφέρει ρητά ο ίδιος ο Άγιος Ιωάννης) θα τυραννήσουν φοβερά την ανθρωπότητα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα... Πρόκειται για γεγονός, το οποίο – σύμφωνα με πολλούς – ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ! 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις