Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ.......!!!!!

 

Ο Εριχ Φρομ,ενας Γερμανικης καταγωγης Αμερικανος ψυχοθεραπευτης μα πανω απ ολα σπουδαιος ανθρωπος ειχε πει
."Το να δίνεις είναι η πιο υψηλή έκφραση του δυναμισμού.
Στην ίδια την πράξη του δοσίματος νιώθω τη δύναμή μου, τον πλούτο, την ικανότητά μου.
Αυτό το αίσθημα της πλουτισμένης ζωτικότητας και του δυναμισμού με γεμίζει χαρά.
Νιώθω τον εαυτό μου να πλημμυρεί, ολοζώντανο να χαρίζει, και για αυτό χαρούμενο.
Το να δίνω μου φέρνει μεγαλύτερη χαρά από το να παίρνω, όχι γιατί είναι αποστέρησή μου, αλλά γιατί στην πράξη της προσφοράς εκφράζεται η ζωντάνια της ζωής."

Ειναι φανταστικο να συναντας ομορφους ανθρωπους μα δυστυχως με τη παροδο του χρονου οι ομορφοι ανθρωποι λιγοστευουν...κι αυτο εχει σαν αποτελεσμα η ζωη μας να γινεται λιγοτερο μαγικη...!!!
 
ΞΕΡΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ..
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΓΩΙΣΤΕΣ ΓΙΆΥΤΟ..
ΖΗΤΑΜΕ.. ΖΗΤΑΜΕ..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ..
ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ..
ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ..

ΤΙ ΛΑΘΟΣ...
Το ερμητικά ναρκισσιστικό κλείσιμο στον εαυτό μας μάς στερεί, από την εμπειρία της επικοινωνίας με τ’άλλα ανθρώπινα πλάσματα, και ο ατομισμος μας, αποτελεί δικαιολογία για τη συχνά προκλητική αδιαφορία μας απέναντι στα συναισθήματα των άλλων.
Θελουμε να παρουμε χωρις να δωσουμε..
Αυτο δε γινεται... Απλα δε γινεται..

 Εχω δει ανθρωπους να δινουν...και πραγματικα αυτο το πραγμα με μαγευει διοτι εγω δεν μπορω να το κανω παντα με ευκολια...
Αλλα,γνωριζω πολυ καλα πως οποιος δινει σε καποιον,με τον τροπο του ο αλλος του δινει κατι..ισως μικρο αλλα θαυματουργο!



"...και το κουρελιάρικο παιδάκι στεκόταν μπροστα του με τρεμάμενο βλέμμα
"Δεν θέλω το κατοστάρικο...
θέλω να μη με προσπεράσεις...
θέλω να με κοιτάξεις στα μάτια...
να με νιωσεις...
να με αγκαλιάσεις...
να μου χαμογελάσεις...
να μου χαρίσεις ένα δάκρυ...
αν μου δώσεις αυτα , θα μου έχεις δώσει τα πάντα"
 
 
 
 SINOMOSIOLOGOS
sinomosiologos.blogspot.gr 
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις