ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο 53ΧΡΟΝΟΣ ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ!!!




Ένας 53χρονος Βρετανός άφησε την θαλπωρή της οικογένειάς του για να ενταχθεί στη μάχη κατά των Τζιχαντιστών στην πρώτη γραμμή στο Ιράκ.
Ο λόγος για τον Jim Atherton, από το Tyne and Wear ο οποίος πούλησε τα υπάρχοντά του για να αγοράσει πολεμοφόδια και όπλα.
"Δεν είμαι νεαρός, είχα μια καρδιακή
προσβολή το 2007. Αλλά είναι κάτι που ένιωσα ότι έπρεπε να κάνω." είπε σε συνέντευξή του στη The Sun και πρόσθεσε “Δεν νομίζω ότι είμαι ο Ράμπο, αλλά πιστεύω ότι είμαι ένας καλός στρατιώτης. Φυσικά μου λείπει η οικογένειά μου και τα σκυλιά μου."

Ο Atherton, δήλωσε η οικογένειά του δε χάρηκε που αποφάσισε να ενταχθεί στη χριστιανική πολιτοφυλακή που ονομάζεται Dwekh Nawsha. Σήμερα ανήκει σε μια μονάδα η οποία προστατεύει τον χριστιανικό πληθυσμό ιρακινών χωριών, όπως η al-Qosh.

Για το ταξίδι του ξόδεψε 18.000 λίρες. Για να μαζέψει τα χρήματα πούλησε ένα Sierra Cosworth, δύο μοτοσικλέτες του και μια βάρκα.

Η συγκεκριμένη πολιτοφυλακή απαρτίζεται μόλις από 100 μαχητές και εγκαινιάστηκε επίσημα στις 11 Αυγούστου του 2014 μετά την τραγική φυγή των Ασσυρίων από την πεδιάδα της Nineveh.




















ΠΗΓΗ





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις