ΗΠΑ: Έκαναν τρανσέξουαλ έφηβη «βασίλισσα» του σχολείου

http://www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC4yMDEuMTAuMjMwL3Byd2ViZGF0YS9maWxlcy8xLzIwMTUvMDkvMTYvaG9tZS1jb21pbmctZWtzby5qcGc%3d&t=0&w=820&h=457&a=Center


Ιστορία έγραψε στις ΗΠΑ το Λύκειο Oak Park στο Κάνσας, όταν οι μαθητές της τελευταίας τάξης ανακοίνωσαν τις υποψηφιότητες για τη φετινή «βασίλισσα» του σχολείου. Κι αυτό γιατί μεταξύ των κοριτσιών, βρέθηκε, και τελικά κέρδισε, μια τρανσέξουαλ μαθήτρια, η Λάντον Πάτερσον - κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στα χρονικά.
Το κορίτσι μίλησε στο KCTV για το πώς ένιωσε όταν έμαθε τα νέα: «Το ονειρευόμουνα πάντα, αλλά ποτέ δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι θα μπορούσε να μου συμβεί. Την περισσότερη ζωή μου πίστευα πως ήμουν ένα ομοφυλόφιλο αγόρι, αλλά
πάντα κάτι δεν πήγαινε καλά... Τελικά συνειδητοποίησα πως είμαι κορίτσι. Αισθάνομαι κορίτσι μέσα μου».
Η Λάντον αποκαλύφθηκε πέρσι σε μια εκδήλωση συμπαράστασης από τους συμμαθητές της, που με τη φετινή τους κίνηση απέδειξαν ότι το εννοούν πραγματικά.
«Εχει τόση εσωτερική δύναμη που την ζηλεύω. Είναι πολύ όμορφη και την αγαπώ» λέει μια συνυποψήφιά της για τον τίτλο της «βασίλισσας».
Η μητέρας της πάντοτε ήταν υποστηρικτική: «Είναι το παιδί μου και πρέπει να στηρίζεις το παιδί σου», δηλώνει κατηγορηματικά.
Τελικά, μετά τις εκδηλώσεις που γίνονται για τον θεσμό αυτό στα αμερικανικά σχολεία, η Λάντον Πάτερσον στέφθηκε βασίλισσα!
http://www.protothema.gr/files/1/2015/09/16/home-coming-queen.JPG




ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις