Γιγαντιαίοι ιπτάμενοι δίσκοι πάνω από το Ναύπλιο;;;;;;; (εικόνες)


 


Το Παλαμπούρτζι

Συγκλονισμένη είναι η κοινωνία του Ναυπλίου αλλά και όλης της Αργολίδας ύστερα από την φωτογραφία-αποκάλυψη της Ελένης Ντρούλια που αποθανάτισε αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο να κόβει βόλτες πάνω από το επιβλητικό κάστρο της πόλης.
Οι θεωρίες συνομωσίας φούντωσαν, οι ψίθυροι απλώθηκαν έξω από τα γνωστά σοκάκια και ναυπλιώτικα παραθυρόφυλλα που
συνήθως τους κρύβουν καλά μέχρι να τους ακούσει πάντοτε τελευταίο το εκάστοτε θύμα του κοινωνικού σχολιασμού, και η αποκάλυψη πως τελικά δεν είμαστε μόνοι στο σύμπαν, δεν είναι τυχαίο πως έγινε στην πρώτη πρωτεύουσα του νεοελληνικού κράτους, το τιμημένο και εις τους αιώνες των αιώνων δοξασμένο Ναύπλιο. Αμήν.


Και αν κάποιοι κακεντρεχείς και δύσπιστοι θεωρούν πως η φωτογραφία ήταν αντικείμενο φωτομοντάζ, το Παλαμπούρτζι θα αποκαλύψει σήμερα σειρά φωτογραφιών ιπτάμενων δίσκων πάνω από το Ναύπλιο και τα μνημεία του για να πειστούν και οι πιο άπιστοι Θωμάδες. Το γεγονός πως οι Ναυπλιώτες δεν παρατήρησαν αυτά τα ιπτάμενα αντικείμενα, είναι σημείο προς συζήτηση. Το πιο πιθανό σενάριο είναι τα σκάφη να έχουν ειδικό μηχάνημα ανίχνευσης υπερβολικής δόσης καφείνης και εμφανίστηκαν επίτηδες την ώρα που οι ιθαγενείς απολάμβαναν σύσσωμοι τον καφέ τους, στιγμή που ως γνωστόν δεν βλέπουν πέρα από τη μύτη τους, δηλαδή πέρα από τον πεζόδρομο που διαλέγουν για να σχολιάσουν κόσμο και να νιώσουν καλύτερα με την ύπαρξή τους.
Τι είναι όμως όλες αυτές οι μυστήριες εμφανίσεις αγνώστου ταυτότητας σκαφών και λοιπών αεροκινούμενων; Είναι βέβαιο πως πρόκειται για εξωγήινους πολιτισμούς; Και για ποιο λόγο διάλεξαν το Ναύπλιο για να εμφανιστούν;
Τα πιθανότερα σενάρια είναι δύο.
Σενάριο πρώτο. Πρόκειται για εξωγήινους πολιτισμούς, όπως καλά ειπώθηκε από τα μεγάλα και βαθυστόχαστα πνεύματα της περιοχής, που έμαθαν πως η Αργολίδα ξεπουλιέται στο ΤΑΙΠΕΔ και η πολιτική της ηγεσία, δημοτική, περιφερειακή και βουλευτική, κοιμάται όρθια παρέα με την αντιπολίτευση και τον αυτόχθονα πληθυσμό και θέλουν επειγόντως να προλάβουν τους Ρώσους ολιγάρχες που βολτάρουν εδώ και μέρες με τα ελικόπτερα τους, χαζεύοντας τα φιλέτα-οικόπεδα της ωραίας Ναυπλίας, έτοιμοι να τα ξεκοκκαλίσουν. Αν το σενάριο επιβεβαιωθεί, είναι αρκετά πιθανό η τοπική οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ να εκδώσει δελτίο τύπου, πανηγυρίζοντας πως η ανάπτυξη του Αλέξιου του τέως Μνημονιοφάγου και νυν Μνημονιοχωνευτή ξεπέρασε ακόμα και τα σύνορα του πλανήτη. Το μόνο πρόβλημα είναι πως οι εξωγήινοι δείχνουν μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα αρχαιολογικά μνημεία του Ναυπλίου, η πώληση των οποίων δεν προβλέπετε δυστυχώς ακόμα από το Μνημόνιο, οπότε ας ελπίσουμε πως θα υπάρχει ειδική πρόβλεψη στο επόμενο και ας προσευχηθούμε αυτό να γίνει σύντομα, θεού θέλοντος και ριζοσπαστικής αριστεράς επιτρέποντος.

 

Σενάριο δεύτερο. Δεν πρόκειται για εξωγήινους. Είναι απλά αυτοκινητάκια Τσιμεντόβλαχων-Αθηναίων του μέλλοντος, που μπέρδεψαν λιγάκι τις χρονολογίες ταξιδιού τους, μπλόκαραν δηλαδή οι χρονολογικές συντεταγμένες στο ταξιδιωτικό κοντέρ του αυτοκινήτου τους, και βρέθηκαν εδώ, στην πόλη του αιώνιου παρελθόντος, θέλοντας απλά οι δυστυχείς μερικά δωματιάκια για το παραδοσιακό διημεράκι τους στο Ναυπλιάκι. Απλοί καθημερινοί Τσιμεντόβλαχοι με τα απλά καθημερινά αυτοκινητάκια τους. Μόλις κατάλαβαν πως το Palamidi Hotel, το Bourtzi Hotel και το Αcronafplia Hotel που πουλήθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ μισό αιώνα περίπου πριν την γέννησή τους ήταν απλά, πρωτόγονα και τιποτένια αρχαιολογικά μνημεία χωρίς χρηματιστηριακή και ιδίως ξενοδοχοτουριστική αξία, εξαφανίστηκαν.

 

Όποιο και από τα δύο σενάρια να συμβαίνει όμως, το συμπέρασμα παραμένει το ίδιο. Οι διακοπές στο Ναύπλιο είναι πάντοτε «διαστημικές» για όλους. Γήινους και εξωγήινους. Κοινώς σύντροφοι καταναλωτές και ufoλόγοι, θα είμαστε για πάντα η αυλή τους.

 

Δεν γνωρίζουμε αν οι φωτογραφίες είναι προϊόν πολύ καλού μοντάζ ή μία πραγματικότητα. Ωστόσο από τις 5 φωτογραφίες οι 1η, 3η, 5η απεικονίζουν τον ίδιο δίσκο από διαφορετικά μέρη. Οι 2η και 4η απεικονίζουν έναν άλλο από δύο διαφορετικά μέρη. Όπως κι αν έχει, ίσως, είναι ενδιαφέρον να δείτε ανάλογους γιγάντιους δίσκους σε Ινδία και στην Κίνα.

Κείμενο: Mario Vagman
Φωτογραφίες: Eλένη Ντρούλια(1) και 4 φωτογραφίες ανώνυμου αποστολέα



ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις