Νέες αυξήσεις στα καύσιμα σχεδιάζει η κυβέρνηση



Την αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα σχεδιάζει η κυβέρνηση για να καλύψει την αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας....
  Η κυβέρνηση σχεδιάζει να μεταφέρει τα βάρη του αυτοκινήτου από την κατοχή στη χρήση, αφού το νέο μοντέλο που σχεδιάζεται για το 2016 προβλέπει αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στακαύσιμα, μείωση των τελών κυκλοφορίας, και αναπροσαρμογή στα τεκμήρια διαβίωσης και
στο τέλος ταξινόμησης.

  Την κάθετη αντίθεσή τους στο ενδεχόμενο αύξησης της φορολογίας στα καύσιμα που προανήγγειλε το Σάββατο σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης, εκφράζουν οι πρατηριούχοι.

  Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), τονίζει ότι ήδη «σήμερα το 67,16% στη τιμή της αμόλυβδης βενζίνης είναι φόροι, που βρίσκονται ήδη 86% πάνω από την χαμηλότερη φορολόγηση που επιτρέπεται από την Οδηγία 2003/96 της Ε.Ε.» και προειδοποιεί πως «τυχόν αύξηση της φορολογίας των καυσίμων με ανεξέλεγκτη την παράνομη διακίνηση καυσίμων, θα αυξήσει αναλογικά την κερδοφορία των παράνομων κυκλωμάτων που λυμαίνονται ανενόχλητοι τον ευρύτερο χώρο της αγοράς πετρελαιοειδών, τα τελευταία 20 χρόνια, προσθέτοντας ακόμη μία αρνητική προϋπόθεση στην ζητούμενη και προσδοκώμενη αγωνιωδώς ανάπτυξη της οικονομίας».

  Η «ιδέα» της αύξησης του φόρου στα καύσιμα, «έπεσε» το Σάββατο από τον κύριο Αλεξιάδη, στο πλαίσιο της προσπάθειας της κυβέρνησης να μεταφέρει το βάρος των τελών κυκλοφορίας στη χρήση με βάση τα χιλιόμετρα, με παράλληλη μείωση (αλλά όχι κατάργηση) του ετήσιου ποσού που πληρώνουν οι ιδιοκτήτες για τα τέλη. Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε, το υπουργείο σχεδιάζει για το 2016: - Να επιβληθεί αύξηση φόρου στη βενζίνη και τα λοιπά καύσιμα, με στόχο να επιβαρύνεται περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου. Το ποσό αυτό δηλαδή θα το πληρώνουν όσοι κινούν περισσότερα τα αυτοκίνητά τους ή έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα επιβαρύνει λιγότερο όσους δεν τα μετακινούν ή έχουν «ένα αυτοκινητάκι που καίει λίγα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ.Αλεξιάδης. - Αντίστοιχα, να μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Θα παραμείνει ένα αναλογικό μικρό ποσό που θα πληρώνει ετησίως κάθε όχημα, που δεν θα είναι απαγορευτικό για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους όσοι τις έχουν καταθέσει.

  Αν και απέφυγε να πει πόση θα είναι η αύξηση στη βενζίνη (πχ 5 ή 10 λεπτά στο λίτρο), ο κύριος Αλεξιάδης δεσμεύτηκε πως για τα νέα τέλη (χαμηλό πάγιο + φόρος στα καύσιμα) οι ιδιοκτήτες θα πληρώνουν λιγότερα από ό,τι σήμερα.




ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις