Στους αστυνομικούς ήδη επέρχεται κόπωση – Αν γίνει το μπαμ οι περισσότεροι θα είναι ήδη πεθαμένοι

Eidomeni1-864x400_c


 Αν ήταν μόνο μέσα από το συγγενικό μου περιβάλλον οι πληροφορίες, θα μπορούσα να πω ότι είναι γιατί βλέπω υποκειμενικά την κούραση των συγγενών μου, που το τελευταίο τρίμηνο πηγαινοέρχονται στην Κω (ανά 15 μέρες), τρώνε ατελείωτες ορθοστασίες στο Ελληνικό, στο Σχιστό, στην πλατείας Βικτωρίας, την πλατεία Ομονοίας και το Σταθμό Λαρίσης. Όμως σήμερα σε συζήτηση που είχα σε φιλικό σπίτι που δεν ξέρουν ότι στην οικογένεια μου έχω
αρκετούς αστυνομικούς, άκουσα τα ίδια και χειρότερα. Μάχιμοι αστυνομικοί που έχουν 5,6 και 6 εβδομάδες να πάρουν ρεπό, που δουλεύουν 12ώρα, που τους τρέχουν στην Κόρινθο, μέρα παρά μέρα και ανά δίμηνο στα νησιά Κω και Λέσβο.
Ξέρω ότι πολλοί θα βρίσετε, θα χλευάσετε και κοροϊδέψετε.
Αλλά εγώ ξέρω και ξέρω πολύ καλά ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι η τελευταία μας ελπίδα αν γίνει ποτέ το μπαμ. Ακριβώς επειδή είμαι παιδί στρατιωτικού, είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι ΑΝ γίνει ποτέ το μπαμ ο στρατός για να αντιδράσει θα πάρει ένα μήνα στην καλύτερη περίπτωση και αυτό ας είναι καλά το σύνδρομο της επταετίας που κάποιοι το συντηρούν για λόγους ψηφοθυρικούς και φυσικά ανάσχεσης της ακροδεξιάς (ή έστω έτσι νομίζουν).
Τώρα λοιπόν τους μοναδικούς που ίσως θα μπορούν να σηκώσουν όπλα, γιατί οι περισσότεροι ακόμα και στο στρατό το αποφεύγατε  σαν το διάολο, τους έχουν πατήσει κάτω και τους έχουν κυριολεκτικά λιώσει. Την ίδια ώρα στην αστυνομία έχουν σταματήσει εδώ και χρόνια οι προσλήψεις με αποτέλεσμα ήδη ο μέσος όρος να έχει ξεπεράσει τα 35 χρόνια… και φυσικά στην εξίσωση 18χρόνος τζαχαντιστής με 40χρόνο κουρασμένο αστυνομικός ο άσσος είναι σιγουράκι και με μηδενική απόδοση…
Και αυτό γίνεται σε όλη την Ελλάδα, όχι μόνο την Αττική. Ένα τεράστιο μέρος της αστυνομίας ασχολείται μόνο με τους μετανάστες…
Επιπλέον τώρα που τους μαντρώσαμε έχουμε και τις ασθένειες να παραμονεύουν…
Καληνύχτα σας





ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις