Ο "ΠΡΟΦΗΤΗΣ" ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ.........




Ηταν λιγο πριν τη ψηφιση του 1ου μνημονιου οταν επισκεφτηκα εναν βουλευτη  της τοτε κυβερνησης στο πολιτικο του γραφειο.Τον γνωριζα απο πριν καν πολιτευθει οποτε η γνωριμια μας δεν ηταν πολιτικου η κομματικου
χαρακτηρα.
Η επισκεψη μου ειχε σκοπο να "εκμεταλλευτω" την γνωριμια αυτη και να μαθω το τι μελλει γενεσθαι....
Αυτα που μου ειπε γυρνανε απο τοτε στο μυαλο μου και με το περασμα του χρονου ομολογω οτι εχουν στοιχειωσει τις σκεψεις μου

"Δε θα ψηφισω το μνημονιο οποτε θα με διαγραψουν.Αυτο το πραγμα δεν προκειται να το ψηφισω εγω.Δεν εχω σκοπο να φοβαμαι εγω και τα παιδια να βγουμε στο δρομο και να κοιταμε δεξια κι αριστερα μηπως μας σκοτωσουν.Υπαρχει σχεδιο να μας υποδουλωσουν ολους.Αν δεν πανε τις συνταξεις 250 ευρω και τους μισθους 350 ωστε να δουλευουν ολοι σαν σκλαβοι στις μεγαλες θυγατρικες που θα ερθουν τοτε να αγορασουν τα παντα δε θα σταματησουν.Θα ερθουν πολλα μνημονια....εγω την πηρα την αποφαση μου."

Εγω σκεφτηκα οτι ηταν λιγο υπερβολικος και συναισθηματικα φορτισμενος.Του ευχηθηκα καλη τυχη και το σεβασμο μου για το θαρρος των επιλογων του....Ηταν και η τελευταια φορα που τον ειδα απο τοτε...

Τις επομενες μερες τα δελτια ειδησεων ελεγαν αυτα που ηδη ειχα ακουσει ενα μηνα πριν.....




SINOMOSIOLOGOS
sinomosiologos.blogspot.gr










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις