ΕΜΒΟΛΙΑ ΟΙ "ΦΙΛΟΙ" ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.....

 


Εμεις οι "συνομωσιολογοι" εδω και χρονια λεμε για το ποσο επικινδυνα ειναι τα εμβολια και οτι δεν εχουν να προσφερουν τιποτα παρα μονο προβληματα.
Θυμαμαι πριν 2-3 χρονια που ειχα φιλοξενηθει σε μια ραδιοφωνικη εκπομπη με θεμα τα εμβολια.Πολυ μεγαλη συμμετοχη του κοσμου και υπευθυνος της
εκπομπης με "εψηνε" και για δευτερη....Μετα απο καιρο ο ραδιοφωνικος παραγωγος μου εκμυστηρευτηκε οτι δεχτηκε απειλες μεχρι και απολυσης ωστε να μην ξανακανει εκπομπη με το ιδιο θεμα....και φυσικα δεν ξανακαναναμε.
Ενας αλλος φιλος μου σπουδαιος εναλλακτικος γιατρος,χωρις να μου πει ονομα φυσικα,μου ειπε για ενα μεγαλογιατρο του νοσοκομειου "παιδων" που παει τα παιδια του εκει γα θεραπεια γιατι ειναι αρνητικος με τα εμβολια....αλλα τα παει μετα τις 12 το βραδυ για να μην τον δει κανεις...!!!!
Βεβαια ο καθενας με τον εαυτο του και τα παιδια του μπορει να κανει οτι θελει....Σκοπος της αναρτησης αυτης δεν ειναι να φοβησουμε κανεναν αλλα να ενημερωσουμε το κοσμο να δει και την αλλη πλευρα και να κρινει μονος του.


Φυσικα υπαρχουν αυτοι που πιστευουν οτι ολα ειναι αγγελικα πλασμενα και ολα γινονται για το καλο μας.Υπαρχουν και οι αλλοι που μεσα σε αυτους ειμαι κι εγω που πιστευουν οτι ολα γινονται πανω σε αυτο το πλανητη φυλακη για καποιο σκοπο....που φυσικα δεν ειναι για  το καλο μας....!!!

Δειτε κι ενα βιντεακι για να μη λετε οτι τα λεω μονο εγω(οταν τα λεει υπουργος υγειας?)....








SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr





















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις