Γαλλία: Ξυλοκόπησαν μπαργούμαν επειδή σέρβιρε αλκοόλ εν μέσω Ραμαζανίου

Γαλλία: Ξυλοκόπησαν μπαργούμαν επειδή σέρβιρε αλκοόλ εν μέσω Ραμαζανίου


Το Ραμαζάνι έχει ξεκινήσει και κατά την διάρκεια της ιερής γιορτής των μουσουλμάνων, απαγορεύονται κάθε είδους επίγειες απολαύσεις. Δυο άνδρες που μιλούσαν αραβικά ξυλοκόπησαν μια μπαργούμαν στην πόλη Νις της Γαλλίας, γιατί
σέρβιρε αλκοόλ στους πελάτες, εν μέσω Ραμαζανίου!
«Ήμουν μόνη μου στο μπαρ όταν μπούκαραν δύο περαστικοί. Μου έδειξαν τα μπουκάλια με τα ποτά και ένας από τους δύο μου είπε στα Αραβικά "θα έπρεπε να ντρέπεσαι που σερβίρεις αλκοόλ κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού"» περιέγραψε τι συνέβη η μπαργούμαν, η οποία είναι Μουσουλμάνα.
Ένας από τους δύο, δε, την απείλησε: Αν ήμουν Θεός θα σε είχα κρεμάσει.
Και ενώ η γυναίκα πίστεψε ότι η παρέμβασή τους θα τελείωνε κάπου εκεί, λίγη ώρα αργότερα ο ένας από τους δύο επέστρεψε και τη χτύπησε στο πρόσωπο.
Η επίθεση έχει καταγραφεί από τις κάμερες ασφαλείας και για το περιστατικό έχει ενημερωθεί η γαλλική αστυνομία.
«Δεν πίστευα ότι θα έπεφτα θύμα μιας τέτοιας επίθεσης στη Γαλλία τη χώρα της ελευθερίας. Το οτι σερβίρω αλκοόλ δεν σημαίνει ότι δεν είμαι πιστή. Το κάνω γιατί αυτή είναι η δουλειά όπως ήταν και στην Τυνησία» δήλωσε το θύμα της επίθεσης.





ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις