ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ......

Σχετική εικόνα


Αυτο που συνεβει τις 3-4 μερες αναστολης λειτουργιας του μπλογκ ηταν για μενα προσωπικα κατι αναπαντεχο αλλα και υπερβολικα
συγκινητικο.

Ομολογω οτι το να δω εκατονταδες...οπως το λεω εκατονταδες μειλς απο ανθρωπους που ουτε τους ξερω αλλα ουτε με ξερουν κι εκεινοι με εκανε να αισθανθω ενα απιστευτο ξαφνιασμα.
Επισης η προσωπικη εκκληση των διαχειριστων δυο απο των μεγαλυτερων ιστοτοπων του ειδους στη χωρα με εκανε να νιωσω πολυ ζεστα.....

Ομολογω ομως οτι αυτο που με εκανε να αλλαξω γνωμη και να δωσω ακομα χρονο σε αυτο το μικρο μπλογκ ηταν το μειλ ενος νεαρου ανθρωπου(πολυ γενικα λεω κατω απο τα 25).Δεν θα δημοσιοποιησω οτι μου εγραψε ουτε καν ποιος ειναι,αν και νομιζω οτι οι περισσοτεροι καπου τον εχετε δει και ακουσει...

Δεν το αναφερω επειδη ο συγκεκριμενος ειναι "αναγνωρισιμος" αλλα γιατι μου θυμησε κατι που ειχα πει οταν πρωτοξεκινησα......"Οτι εστω και ενας να μεινει εγω θα συνεχισω να παλευω γι αυτον"....
Μου θυμησε πολλα....Το μειλ του ηταν απιστευτα συγκινητικο....απιστευτα καλογραμμενο....και απιστευτα πατριωτικο.Μου ειπε πως η νεα γενια ειναι χαμενη και εχει αναγκη ακομα και την πιο μικρη φωνη και πως χρειαζεται ακομα και το πιο μικρο παραθυρο εξοδου και εκτονωσης....Πως τους χρωσταμε....

Αληθεια ειναι αυτο....

Εχοντας πλεον ξεπερασει τα δευτερα -αντα δεν ανηκουμε στη νεα γενια.Οφειλουμε ομως στην νεα γενια....ασχετα αν δεν ευθυνομαστε ολοι κατα το ιδιο ποσοστο....

Ειμαι ενας ανθρωπος που ειμαι "αυτοδιδακτος" στους υπολογιστες.Μια σχολη ενος ετους δεν λεει απολυτως τιποτα.Χαλασα πολλους μεχρι να καταφερω μονος μου να τον συναρμολογω.

Ουτε κανενας μαγος του ιντερνετ ειμαι....

Και σε αυτο το κομματι οτι εμαθα το εμαθα μονος μου με χιλιαδες λαθη και ατελειωτων ωρων προσπαθειας και τσαντιλας...

Ειμαι επισης ενας ανθρωπος που λογω της εργασιας μου και των κατα καιρους θεσεων μου καταφερα να κανω πραγματικους φιλους.Αγνους πατριωτες προθυμους να βοηθησουν με πληροφοριες που θα μπορουσαν να ηταν χρησιμες την εκαστοτε στιγμη.

Οχι αυτο δεν εγινε ευκολα...καθολου ευκολα.Εγινε γιατι με θεωρησαν εμπιστο και ειλικρινη.Ηξεραν πολυ καλα οτι εγω τους φιλους μου δε θα τους προδωσω ποτε....

Δε θελω να σας ζαλισω αλλο αλλα ενιωσα την αναγκη να το κανω αυτο.Επισης ηθελα να τονισω οτι ολο αυτο δεν εγινε για διαφημιστικους λογους οπως ανεφεραν καποιοι ηλιθιοι ουτε γιατι γουσταρω τα παρακαλια.....

Εγινε για τους λογους που ανεφερα σε προηγουμενο αρθρο και τελικα θα συνεχισουμε να υπαρχουμε για τους λογους που ανεφερα πιο πανω....

Σας ευχαριστω θερμα ολους

Μετα τιμης

Constantinos
Sinomosiologos

Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα ναι, είμαι η βασίλισσα των τυπογραφικών. Πάμε πάλι λοιπόν:
    Φίλε Κωνσταντίνε, ειδα με ανακούφιση αυτό το ανάρτημά σου.
    Δεν έχει τόση σημασία τι (ποιος) σ'έκανε να μείνεις,
    όση έχει το αποτέλεσμα...ότι θα συνεχίσεις. Σε χρειάζονται οι άνθρωποι.
    Κι εγώ μέσα σ'αυτούς. Κανενας μάχημος, πατριώτης, φωτεινής ψυχής,
    καλος άνθρωπος δεν περισσεύει γι'αυτόν τον αγώνα... οι αντιξοότητες πολλές,
    αλλά πρέπει να πιστεύουμε στη νίκη του δικαίου. Αν η ταπεινότης μου
    που πέρασε τα πρώτα -ήντα, κι έχει δεχθεί τις αμέτρητες επιθέσεις (στο ΥΤ)
    μένει, σίγουρα μπορείς κι εσύ. Λύγισα κάμποσες φορές και είπα
    κι εγώ να αποχωρήσω, αλλά στην τελική δεν τα παράτησα και ήθελα
    να πιστεύω πως δεν θα τα παρατήσεις ούτε εσύ.
    Χαίρομαι που δεν με διέψευσες. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφιερωμένο κι αυτό από μένα, ειδικά απο΄το 14:14 και μετά (ως το τέλος)
    https://www.youtube.com/watch?v=-9uP1IQY620

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παντα οι λίγοι έκαναν την διάφορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστούμε πολύ και σου ξαναθυμιζω ότι για να γίνει 1 κιλό ψωμί χρειάζεται να βάλεις μόλις 10 γρ μαγιά....
    Γι αυτό σε χρειαζόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσα έδωσες για αρνητικη διαφήμιση δεν μας λές.Είσαι και στα δευτερα άντα.Αίντααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και πολύ καλά έκανες και παρέμεινες στις επάλξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις